PolskiAngielski
Schowek (0) Zaloguj się Załóż konto
77hobby
wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Reklamacje

Kontakt

Promocje

RunCam HD

RunCam HD275,00 zł199,00 zł

RunCam PZ0420M

RunCam PZ0420M149,00 zł89,00 zł

RunCam OWL Plus

RunCam OWL Plus206,00 zł169,00 zł

XLPower Specter 700

XLPower Specter 7002 799,00 zł2 210,00 zł

μSpirit

μSpirit575,00 zł545,00 zł

OMP Hobby M2 V2

M2 V21 699,00 zł1 549,00 zł

M1 OMP Protocol

M1 OMP Protocol1 149,00 zł1 099,00 zł

Polecamy

OMP Hobby M2 Explore

M2 Explore1 399,00 zł1 285,00 zł

1234

Reklamacje

Reklamacja w pigułce

  • Złóż reklamację w Panelu Klienta podając dokładnie objawy i okoliczności występowania usterki, w miarę możliwości opisując przeprowadzone testy, podjęte do tej pory działania, linki do filmów, zdjęć, etc. Klienci nie posiadający konta w naszym sklepie mogą złożyć reklamację klikając w link zamówienia przesłany mailem w momencie jego złożenia, ew. prosimy o wiadomość na adres e-mail dostępny na stronie Kontakt.
  • Reklamacja otrzyma unikalny numer. Będzie można śledzić jej status w Panelu Klienta (lub pod dedykowanym linkiem w przypadku Klientów nie posiadających konta) oraz będą wysyłane powiadomienia mailowe o zmianie statusu reklamacji.
  • Poczekaj na kontakt z działu technicznego 77Hobby. Zwykle odpowiadamy tego samego lub następnego dnia roboczego. Postaramy się pomóc, potwierdzić czy usterka faktycznie występuje, zaproponować testy i ewentualne podjąć działania naprawcze. Mamy duże doświadczenie i często udaje się rozwiązać problem bez konieczności odsyłania rzeczy.
  • Jeśli nie będziemy w stanie pomóc zdalnie poprosimy o odesłanie wadliwego urządzenia do naszego warsztatu, wraz z oryginałem paragonu zakupu oraz kartą gwarancyjną (jeśli były wystawione). Adres do wysyłki znajdziesz na stronie Kontakt.
  • Naprawione lub wymienione na nowe urządzenie odsyłamy na podany adres zwrotny.

Skorzystanie z rękojmi (reklamacje)

Jeśli produkt posiada gwarancję producenta, importera lub inną - możecie Państwo skorzystać z tejże gwarancji. Obowiązują wtedy zasady opisane w gwarancji, a ustalone przez gwaranta. Nie wyklucza to jednak ani nie ogranicza, prawa do skorzystania z rękojmi.

Jako sprzedawca, zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec konsumentów odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne z tytułu rękojmi.

Jako konsument, po wykryciu wady, macie Państwo prawo:

a.    złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
b.    złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy, kiedy wada jest nieistotna;
c.    żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
d.    żądać usunięcia wady.

Dla sprawnej obsługi rękojmi i reklamacji stworzyliśmy specjalny formularz elektroniczny, dostępny po zalogowaniu się w Panelu Klienta. Zachęcamy do składania reklamacji tą drogą - w łatwy sposób pozwala ona na śledzenie stanu i historii reklamacji.

Inną metodą zgłoszenia reklamacji jest użycie Oświadczenia o skorzystaniu z rękojmi.

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania.

Jesteście Państwo zobowiązani dostarczyć nam wadliwą rzecz (dane adresowe dostępne w regulaminie oraz na stronie Kontakt), a jeżeli dostarczenie rzeczy przez Państwo byłoby nadmiernie utrudnione (np. ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania) obowiązani jesteście udostępnić nam rzecz w miejscu, w którym się znajduje. W przypadku uzasadnionego roszczenia zwracamy koszty dostarczenia rzeczy, jednak tylko do wysokości kosztów najtańszej metody dostawy, dostępnej w naszym sklepie dla danego produktu.

Koszty wymiany lub naprawy ponosi my, za wyjątkiem przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana. Wtedy zobowiązani jesteście Państwo ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy. Macie Państwo alternatywnie prawo żądać od nas zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, ale do wysokości ceny rzeczy sprzedanej.

Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania Państwu rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana roku od momentu jej wydania. Państwa uprawnienie jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania Wam rzeczy. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy określony przez nas lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy. Odpowiadamy wtedy z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

Odpowiedzialność za wady prawne jest w istocie taka sama, a czas na zgłoszenie biegnie od momentu dowiedzenia się o wadzie, a okresy przedawnienia od uprawomocnienia się orzeczenia w sprawie rzeczy dotkniętej wadą prawną.


W razie jakichkolwiek wątpliwości dot. reklamacji zachęcamy do kontaktu.


Strona główna
© 2015-2022 Wszelkie prawa zastrzeżone przez 77Group Kowalski Szeląg S.J.
Używamy plików cookies, aby nasz serwis działał lepiej. Dowiedz się więcej na stronie Informacje o cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu

PRZERWA URLOPOWA: 8-19 SIERPNIA

Ostatnie zamówienia przed urlopem będą realizowane w piątek 5. sierpnia. Zamówienia złożone w trakcie urlopu będą realizowane od poniedziałku 22. sierpnia. Do tego terminu możemy także z opóźnieniem odpowiadać na zapytania mailowe oraz w sposób ograniczony na telefony.

Przepraszamy za utrudnienia i pozdrawiamy – 77Hobby