Dostępność: W magazynie (zostało kilka sztuk)
Czas wysyłki: 1 dzień
Koszt wysyłki: od 0,00 zł
Numer katalogowy: MSH41512
Stan magazynowy:
Stan produktu: Nowy
Gwarancja: 77Hobby (szczegóły)
XLPower (dawniej MSH) Protos 380EVO to wyczynowy, zdalnie sterowany model helikoptera z napędem elektrycznym. Z odpowiednim osprzętem pozwala na wykonywanie najbardziej zaawansowanych akrobacji sportowych oraz 3D.
W modelu Protos 380EVO szczególną uwagę zwraca dopracowany, piękny wygląd. Linia kabiny płynnie przechodzi w belkę ogonową, wykonaną z włókna węglowego. Przy czym model pozostaje bardzo lekki i zachowuje świetne właściwości lotne Protosa 380 Standard.
Wszystkie modele helikopterów XLPower znakomicie latają, oferują bardzo wysoką jakość wykonania oraz nowoczesną i jednocześnie sprawdzoną konstrukcję.
Zestaw zawiera podstawowy komplet części niezbędnych do samodzielnego złożenia modelu. Do przygotowania modelu do lotu konieczne jest posiadanie odpowiedniego wyposażenia – patrz lista poniżej. Wymagane jest także odpowiednie ustawienie, konfiguracja oraz umiejętność pilotażu zdalnie sterowanych modeli helikopterów.
Protos 380EVO przenosi sprawdzony model Protos do niesamowitych, nowych poziomów wydajności i trwałości. W tej konstrukcji XLPower wykorzystało ponad dekadę doświadczenia własnego i przejętego MSH oraz wzięło pod uwagę opinie klientów. Wszystko po to, by stworzyć wyjątkowy model. Zaprojektowany od podstaw z myślą o przełamywaniu barier wydajności i zapewnianiu nowych wrażeń, jakich jeszcze nie widziano w tym rozmiarze modeli helikopterów RC.
Priorytetem przy projektowaniu Protosa 380EVO było zachowanie niewielkiej masy modelu, a jednocześnie zapewnienie wyjątkowo mocnej i solidnej konstrukcji, zdolnej znieść ekstremalne obciążenia.
Przy projektowaniu Protosa 380EVO do minimum ograniczono ilość części składowych. Dzięki temu jest on niezwykle szybki w naprawie i wpływa na ograniczenie kosztów eksploatacji. Zastosowanie wysokiej jakości materiałów, w tym włókna węglowego, aluminium oraz kompozytowych tworzyw sztucznych, pozwoliło na optymalizację każdego aspektu projektu Protos 380EVO.
Protos 380EVO – Evoluzione przenosi estetykę projektowania modeli helikopterów na nowy poziom. Belka ogonowa wykonana z włókna węglowego nie tylko świetnie wygląda, ale zapewnia także odpowiednią sztywność konstrukcji. Niski profil belki ogonowej Evolusione wspomaga doskonałe właściwości lotne także w locie bocznym. Z tą koncepcją doskonale współgra opływowy kształt kabiny, który tworzy z belką ogonową jedną, świetnie wyglądającą całość.
Protos 380 posiada solidną przekładnię z dwoma pasami napędowymi oraz z automatycznym napinaczem paska ogonowego. Zapewnia to wiele bezobsługowych lotów i niezwykle cichą pracę całego napędu. Brak przekładni zębatych sprawia, że Protos 380 jest w stanie przenieść dużą moc silnika, oferując jednocześnie niespotykanie niski poziom generowanego hałasu. Solidny zespół łożyska jednokierunkowego umiejscowiony został w głównym kole zębatym. Dzięki temu zminimalizowano opory występujące w trakcie lądowania autorotacyjnego z wyłączonym silnikiem.
Złamane podwozie to drobiazg, który może zepsuć dzień każdego modelarza heli. MSH i XLPower słyną z doskonałej jakości użytych kompozytowych tworzyw sztucznych. Podwozie Gorilla nie jest niezniszczalne, ale potrafi bez szkody znieść naprawdę twarde lądowania, chroniąc łopaty i ramę modelu.
Tak jak poprzednio MSH, także XLPower głęboko wierzy w ideę „ustaw i zapomnij”. Automatyczny napinacz paska podnosi osiągi wirnika ogonowego Protosa 380EVO niezależnie od zmieniających się warunków otoczenia i zużycia paska. Pozwala również znacznie zmniejszyć napięcie paska, co wydłuża jego żywotność i poprawia wydajność napędu wirnika ogonowego podczas auto-rotacji.
Magnetyczny system montażu kabiny zapewnia wygodną i szybką codzienną obsługę modelu. Zdjęcie i założenie kabiny odbywa się praktycznie jednym ruchem, co czyni wymianę baterii naprawdę szybką i łatwą.
W Protosie 380EVO miejsce przeznaczone na regulator obrotów silnika może pomieścić nawet 100A ESC.
Wymiana paska ogonowego w Protosie 380EVO jest łatwa i nie zajmuje dużo czasu. Do wymiany paska wystarczy zdemontować tylko jedną stronę klatki wału wirnika.
Sama konstrukcja wirnika ogonowego zapewnia wysoką precyzję i wydajność sterowania. Dzięki przełożeniu ok. 4.3 Protos 380EVO będzie zawsze dysponował wystarczającą wydajnością wirnika ogonowego. W połączeniu z nisko-profilową belką ogonową pozwala to na wykonywanie nawet najbardziej wymagających manewrów. Opcjonalna zębatka ogonowa pozwala na dostosowanie współczynnika przełożenia odpowiednio do prędkości obrotowej wirnika głównego.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.