PolskiAngielski
Schowek (0) Zaloguj się Załóż konto
77hobby
wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » FAQ

Kontakt

Promocje

RunCam Night Eagle

RunCam Night Eagle419,00 zł339,00 zł

RunCam Split Mini

RunCam Split Mini359,00 zł289,00 zł

XLPower 550

XLPower 550 - zestaw Combo3 629,00 zł3 266,10 zł

XLPower Protos 380EVO

Protos 380EVO - Kolor żółty1 419,00 zł1 150,00 zł

Spirit Systems - Spirit 2

Spirit 2849,00 zł815,00 zł

Spirit GeoLink

Spirit GeoLink510,00 zł485,00 zł

M1 OMP Protocol

M1 OMP Protocol1 149,00 zł1 099,00 zł

Polecamy

1234

FAQ

FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania

Spis treści

  • Gdzie mogę uzyskać pomoc techniczną?
  • Czy stany magazynowe są aktualne?
  • Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
  • Czy dostanę rabat?
  • Czy mogę osobiście odebrać towar?
  • Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
  • Jak złożyć reklamację / zwrócić zakupiony produkt?
 

# Gdzie mogę uzyskać pomoc techniczną?

W pierwszej kolejności zapraszamy do zapoznania się ze stale rozwijanym Warsztatem FrSky 77Hobby, w którym zamieszczamy artykuły i materiały wideo związane ze sprzedawanymi przez nas produktami.

Dla naszych Klientów świadczymy także fachowe wsparcie techniczne.

# Czy stany magazynowe są aktualne?

Tak, sprzedajemy wyłącznie produkty, które posiadamy w naszym magazynie. Wyjątkiem mogą być produkty w przedsprzedaży, ale wtedy wyraźnie zaznaczamy to w opisie.

# Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Najszybciej wysyłany zamówienia płatne za pobraniem lub opłacone za pomocą płatności on-line. Wysyłamy je najpóźniej następnego dnia roboczego lub nawet w dniu zamówienia, jeśli zdążymy przygotować przesyłkę przed przyjazdem kuriera.

Zamówienia opłacone przelewem wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie w mBanku - najpóźniej następnego dnia roboczego. Prosimy nie przysyłać nam generowanych elektronicznie potwierdzeń przelewu, które oferują niektóre banki. Nie mamy możliwości weryfikacji takich potwierdzeń i nie przyspieszą one realizacji zamówienia.

Kurier odbiera od nas paczki codziennie w dni robocze, około południa.

Przesyłki pocztowe nadajemy w godzinach popołudniowych.

# Czy dostanę rabat?

Wszystkim naszym Klientom oferujemy system rabatowy, oparty na punktach zebranych za poprzednie zamówienia.

# Czy mogę osobiście odebrać towar?

Prowadzimy sprzedaż wyłącznie wysyłkową i obecnie nie mamy możliwości przyjmowania Klientów.

# Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Zgodnie z nowym prawem konsumenckim przy sprzedaży na odległość musisz zaakceptować zamówienie klikając przycisk oznaczony "Kupuję i płacę" (lub podobnie). My z kolei mamy inne obowiązki, np. dostarczenie trwałej kopii regulaminu sklepu. Nie mamy systemu do rejestracji rozmów. Dlatego nie możemy przyjąć zamówienia przez telefon. Zamówienie musi wpłynąć przez oprogramowanie naszego sklepu, co zapewnia realizację wszelkich wymogów formalnych, koniecznych do zawarcie umowy na odległość.

# Jak złożyć reklamację / zwrócić zakupiony produkt?

Informacje na ten temat znajdziesz na stronie Zwroty i Reklamacje.


Strona główna
© 2015-2020 Wszelkie prawa zastrzeżone przez 77Group Kowalski Szeląg S.J.
Używamy plików cookies, aby nasz serwis działał lepiej. Dowiedz się więcej na stronie Informacje o cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu