Schowek (0) Zaloguj się Załóż konto

Newsletter

Artykuły Warsztatu 77Hobby i nie tylko

 

Kontakt

  • Kontakt handlowykontakt@77hobby.pl
  • Wsparcie technicznewsparcie@77hobby.pl
  • Telefon+48 22 213 90 31
  • Prosimy dzwonićPon - Pt 10:00 - 18:00
    Wsparcie techniczne świadczymy wyłącznie drogą mailową.

Nasze hity

Promocje

Polecamy

1234

FAQ

FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania

Spis treści

  • Gdzie mogę uzyskać pomoc techniczną?
  • Czy stany magazynowe są aktualne?
  • Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
  • Czy dostanę rabat?
  • Czy mogę osobiście odebrać towar?
  • Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
 

# Gdzie mogę uzyskać pomoc techniczną?

W pierwszej kolejności zapraszamy do zapoznania się ze stale rozwijanym Warsztatem FrSky 77Hobby, w którym zamieszczamy artykuły i materiały wideo związane ze sprzedawanymi przez nas produktami.

Dla naszych Klientów świadczymy także fachowe wsparcie techniczne.

# Czy stany magazynowe są aktualne?

Tak, sprzedajemy wyłącznie produkty, które posiadamy w naszym magazynie. Wyjątkiem mogą być produkty w przedsprzedaży, ale wtedy wyraźnie zaznaczamy to w opisie.

# Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Najszybciej wysyłany zamówienia płatne za pobraniem lub opłacone za pomocą płatności on-line. Wysyłamy je najpóźniej następnego dnia roboczego lub nawet w dniu zamówienia, jeśli zdążymy przygotować przesyłkę przed przyjazdem kuriera.

Zamówienia opłacone przelewem wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie w mBanku - najpóźniej następnego dnia roboczego. Prosimy nie przysyłać nam generowanych elektronicznie potwierdzeń przelewu, które oferują niektóre banki. Nie mamy możliwości weryfikacji takich potwierdzeń i nie przyspieszą one realizacji zamówienia.

Kurier odbiera od nas paczki codziennie w dni robocze, około południa.

Przesyłki pocztowe nadajemy w godzinach popołudniowych.

# Czy dostanę rabat?

Wszystkim naszym Klientom oferujemy system rabatowy, oparty na punktach zebranych za poprzednie zamówienia.

# Czy mogę osobiście odebrać towar?

Prowadzimy sprzedaż wyłącznie wysyłkową i obecnie nie mamy możliwości przyjmowania Klientów.

# Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Zgodnie z nowym prawem konsumenckim przy sprzedaży na odległość musisz zaakceptować zamówienie klikając przycisk oznaczony "Kupuję i płacę" (lub podobnie). My z kolei mamy inne obowiązki, np. dostarczenie trwałej kopii regulaminu sklepu. Nie mamy systemu do rejestracji rozmów. Dlatego nie możemy przyjąć zamówienia przez telefon. Zamówienie musi wpłynąć przez oprogramowanie naszego sklepu, co zapewnia realizację wszelkich wymogów formalnych, koniecznych do zawarcie umowy na odległość.


Strona główna
© 2015-2016 Wszelkie prawa zastrzeżone przez 77Group Kowalski Szeląg S.J.