PolskiAngielski
Schowek (0) Zaloguj się Załóż konto
77hobby
wyszukiwanie zaawansowane
» FAQ

Kontakt

Nasze hity

Promocje

FrSky serwomechanizm D25MA

FrSky serwomechanizm D25MA105,00 zł95,00 zł

Cheerson CX-10D

Cheerson CX-10D95,00 zł85,00 zł

Cheerson CX-10WD-TX

Cheerson CX-10WD-TX199,00 zł189,00 zł

Cheerson CX-36A

Cheerson CX-36A bez kamery135,00 zł99,00 zł

Polecamy

1234

FAQ

FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania

Spis treści

  • Gdzie mogę uzyskać pomoc techniczną?
  • Czy stany magazynowe są aktualne?
  • Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
  • Czy dostanę rabat?
  • Czy mogę osobiście odebrać towar?
  • Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
  • Jak złożyć reklamację / zwrócić zakupiony produkt?
 

# Gdzie mogę uzyskać pomoc techniczną?

W pierwszej kolejności zapraszamy do zapoznania się ze stale rozwijanym Warsztatem FrSky 77Hobby, w którym zamieszczamy artykuły i materiały wideo związane ze sprzedawanymi przez nas produktami.

Dla naszych Klientów świadczymy także fachowe wsparcie techniczne.

# Czy stany magazynowe są aktualne?

Tak, sprzedajemy wyłącznie produkty, które posiadamy w naszym magazynie. Wyjątkiem mogą być produkty w przedsprzedaży, ale wtedy wyraźnie zaznaczamy to w opisie.

# Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Najszybciej wysyłany zamówienia płatne za pobraniem lub opłacone za pomocą płatności on-line. Wysyłamy je najpóźniej następnego dnia roboczego lub nawet w dniu zamówienia, jeśli zdążymy przygotować przesyłkę przed przyjazdem kuriera.

Zamówienia opłacone przelewem wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie w mBanku - najpóźniej następnego dnia roboczego. Prosimy nie przysyłać nam generowanych elektronicznie potwierdzeń przelewu, które oferują niektóre banki. Nie mamy możliwości weryfikacji takich potwierdzeń i nie przyspieszą one realizacji zamówienia.

Kurier odbiera od nas paczki codziennie w dni robocze, około południa.

Przesyłki pocztowe nadajemy w godzinach popołudniowych.

# Czy dostanę rabat?

Wszystkim naszym Klientom oferujemy system rabatowy, oparty na punktach zebranych za poprzednie zamówienia.

# Czy mogę osobiście odebrać towar?

Prowadzimy sprzedaż wyłącznie wysyłkową i obecnie nie mamy możliwości przyjmowania Klientów.

# Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Zgodnie z nowym prawem konsumenckim przy sprzedaży na odległość musisz zaakceptować zamówienie klikając przycisk oznaczony "Kupuję i płacę" (lub podobnie). My z kolei mamy inne obowiązki, np. dostarczenie trwałej kopii regulaminu sklepu. Nie mamy systemu do rejestracji rozmów. Dlatego nie możemy przyjąć zamówienia przez telefon. Zamówienie musi wpłynąć przez oprogramowanie naszego sklepu, co zapewnia realizację wszelkich wymogów formalnych, koniecznych do zawarcie umowy na odległość.

# Jak złożyć reklamację / zwrócić zakupiony produkt?

Informacje na ten temat znajdziesz na stronie Zwroty i Reklamacje.


Strona główna
© 2015-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone przez 77Group Kowalski Szeląg S.J.